måndag 13 april 2009







eftersom jag har en viss fetisch för nördiga nördbrillor så klickade jag för ett tag sen hem de brunmönstrade ovan (som jag för övrigt redan haft i min ägo en gång i tiden men en flaska vin och en galen elektroklubb senare..) men eftersom jag har en ännu större fetisch för just svarta nördbrillor så blev jag lite lyrisk när jag klickade in på h&ms hemsida nyss för att se att de finns inne! har ju kikat ett tag och de är jämt slutsålda. zakia och jag lyckades knäcka koden att nytt inkommer till sortimentet varje Måndag. good huh! haha. så nu är jag två nördbrillor rikare. eller ja, i Slutet av Maj. det suger ju med h&m, deras leveranstider. jag menar, ska dom gå från borås hit eller? and still; det tar ju mindre än en månad att gå hit från borås.
och ja, skorna! jag beställde ju dem för hundra år sen. ångrade mig. ringde tobbe (?) på kundtjänst och avbeställde. men nu har jag ringt tobbe igen.. jaja. skor är godis och godis är gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar