lördag 4 april 2009

pour me some inspiration!





thesartorialist.blogspot.com (whom else?)
btw! bild nr 6 - sååå jag! hade jag varit parisbo hade jag lätt misstagit henne för mig. jag hade dock skippat den rosa louis vuitton-väskan. just det trycket tilltalar inte mig. men i övrigt är hon sjukt snygg! (hahaha, ok, menar absolut inte att jag är snygg. oh no. men mer att hon verkligen har min stil!)
bild 1: SÅ vill jag se ut jämt. vilken sjukt vacker asiat! vet inte om jag älskar klänningen men helhetsintrycket är bra.
bild 2: ohh Balmain och skinnbrallor. sjukt snyggt.
bild 3: vad säger man.. SVART is the shit, alltid.
bild 4: och Ännu snyggare att vara blondin och klä sig helt i svart och med skyhöga klackar. i envy you blondes!
bild 5: balmain & färglick = vårtecken!
bild 6: jag då. haha.
bild 7: on the street, west 21st. sagolikt vackert! gillar den gräddvita kjolen man skymtar.
bild 8: aaauuudrey. finfinfint.
oh no nu måste jag springa på middag! WHATTOWEAR! visst, jag är fett inspirerad men min garderob existerar ju fan inte.
adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar