måndag 13 april 2009

listen up.


1 kommentar:

  1. Man får sväva ut hur mycket man vill. Det är bra och riktigt. Man måste ibland!

    Stor-blogg är inget självändamål för oss. Vi skriver för att vi måste. Bara så.
    Ingen av mina vänner vet om min blogg ens. Bara jag, och vilsna slösurfare som letar in där. Känns lagom på något sätt.

    Aha. Fint med bergsgrill! Var det säsongspremiär?

    Turbulens på ont och gott.
    Man måste ha lite för att känna att saker händer och går vidare/frammåt/på tror jag.
    Det beror mest på mig och på konstiga situationer, och superfina människor med konstiga sätt. Och så liiiiiite på finanskrisen, som gör att min office-vardag är lite upponer.
    Och saknad.
    Och växelverkan.

    inget, som du säger, är enkelt i världen, egentligen.

    moi, P, nodirectionhome bor i syd-väst, på bästkusten.
    utekväll/hemmakväll är en svår frågeställning, som nog egentligen är så mycket djupare än man först tänker. Men det blir ofta ute på helgen iaf. Man blir som man umgås eller något sånt. Eller också flyr man något. jag vet inte. Eller båda.

    påskmust? äckligt! Ungefär som sill!
    uschuschusch!

    Hur var el påsk?

    SvaraRadera