fredag 3 april 2009

no sleep at all.

23:18, fredagkväll.

Du heter: Camilla Marie Hallberg (eller Hallway-Mountain på Inglés! you choose.)
Smeknamn: Camel, Camille, Tabita, Millan, Milla!
Låt som när du är ledsen sörjer till? Allt av Coldplay.
Beroende av: Cig, kaffe & musik.
Vad tror folk om dig? Att jag är en weird klädintresserad indier.
Vad får du oftast komplimanger för? Min sköna personlighet, mina ordvitsar (eh), mina stora boobs (ej sillis, äkta häng!) och ja, hela jag helt enkelt.
Vad säger du för att imponera på någon? Visar mig kunnig på ett specifikt ämne. Typ ett särskilt sjukdomstillstånd eller en speciell whiskysort.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ok. Puss!"
Var bor du? Mitt i finanskrisen.
Trivs du där? Nej. Gör någon?
Äger du några Converse? Totalvägran. Fult, dyrt, fult. (Zakia är troligtvis den enda som passar i ett par.)
Sprit, cider, vin eller öl? Rosévin.
Brukar du bli för full? Alltid!
Vad har du för mobiloperatör? Telesnor.
Är du allergisk mot något? Emo-kids, Skåne & öl.
Hur svarar du i mobilen? Tja, Tjeeena, Goddag, Ja?.
Vem ringde du senast? Zakia.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att den skulle dricka vin ikväll.
Antal timmar sömn i natt: Summerar snabbt ihop det till 6 h. Med 4 uppvak dock. Mr C var heavily wasted och bjöd på nattlig entertainment.
Sov du ensam? Till en början, ja.
Brukar du komma i tid? Alltid.
När mår du bra? När jag är med mina vänner, när jag pussar på mr C, när jag köper ett par fina skor, när jag dricker en välkomponerad latte med hasselnötssmak, när jag får springa av mig.
När blev du fotad senast? Mr C? Porr? Konstfoto? Porr.
Hur känner du dig nu? Hög.
Vanligaste färg på dina kläder? Svart är min palett. Dock har jag börjat smyga in pasteller (rosa) och en massa nude-colours. Helt rätt med vår nu!
Vad tycker du om fötter? Gillar välvårdade kvinnofötter med tårna målade i ett fint nagellack. (dvs så avskyr jag mina taekwondomisshandlade ärrade fula fötter.)
Vad saknar du? En ordentlig framtidsplan.
Hade du en bra kväll igår? Ja, jag jobbade och det hände massor av roligt. En tants hund åt upp ett piller med vätskedrivande verkan. Sånt är sjukt hilarious. Särskilt när man inte får skratta.
Favoritdryck på morgonen? Juice! Kaffe sen.
Rakar du benen? Är det en pik? Nu ska jag dock ge det en paus & övergå till wax on wax off!
När brukar du oftast gå och lägga dig? Så läskigt varierande. Allt mellan 21.00 till 03.30 typ. Ja, jag jobbar knepiga tider slash jag är en riktig nattuggla.
Är du blyg? I vissa situationer kommer lilla blyga Milla fram. Eller ja, hon håller sig undan. Äsch, ni förstår.
Sysslar du med någon idrott? Ingen särskild just nu. Har precis gått ur taekwondoföreningen så nu hänger jag på T-woods elitgym bland fitnessgudinnor och anabolakukar. (sry, jag är tvungen och rådissa åtminstone lite)
Vill du hellre ha mail än brev? När det är "affärsrelaterade stuff" föredrar jag mejl, men hellre ett fint brev från en vän än ett fult FB-inlägg.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Utan tvekan.
Har du spytt offentligt? Förvånansvärt lite.
Är du nöjd med ditt liv? Ja/Nej.
Är du bortskämd? Ha!
Vad gör du i morgon? Njuter av en ledig lördag! Tränar tidigt samt käkar tjejmiddag, dricker vin & bowlar på kvällen.
Vad är det värsta du vet? Orättvisor och fördomar.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Väldigt olika. Varierar mellan 500-3000:-! Beror ju lite på vad man gör. Dock en nedåtgående spiral ju närmare lön man kommer. You get.
Vad längtar du till? Spanien, sommar, kust, sol, Coldplay!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut.
Vad är det finaste du fått? Svårt att liksom plocka En grej. Jag har fått mycket fina saker i mitt än så länge, korta liv.
En speciell dag du minns? Alla dagar är speciella på sina små sätt.
Hur gammal är du? 23 snart. Hello anxiety! Just pour it all over.
Du samlar på? Har börjat samla på fina sockerskålar. Sedan självklart alla jävla modemagazin som existerar.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Zakia, Jenny, Mr C, Mamma, Pappa.
Gillar du golf? Fascineras av sporten (?) och tycker det är avkopplande och kul om man förstår sig på det. Ifrågasätter däremot starkt klädtrenden.
Vilken tid gick du upp idag? 05.50.
Har du sovit i din egen säng inatt? Yes.
Har du strumpor på dig nu? Nej. Myser under täcket i min säng.
Är det okej att gråta? Alla bör gråta lite då & då. Och att visa känslor är sjukt viktigt. Sen att Jag inte Kan gråta in public (knappt inför Z) är ju en helt annan sak. Önskar jag kunde lipa mer närsomhelst. Faktiskt.
När grät du senast? Igår när jag läste en så fruktansvärt gripande blogg. Självklart i mitt egna sällskap, för att knyta an till svaret på frågan ovan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Sett världen! Köpt svindyra skor. Bjussat mina vänner på så mycket najsiga saker. Köpt allt som finns att handla i Apple-sortimentet. Köpt en söt liten bil. Fondsparat en del. Blivit lite av en riskkapitalist. Sagt upp bekantskapen med CSN. Köpt en dyr hamsterbur + hamster (sistnämnda kan jag mycket möjligt ha råd med Utan att tillhandahålla 1 miljon Sek. right? mhm. sry, är ju världskänd på att sväva ut i meningarna..)
Bär du glasögon eller linser? Läsglas & ibland nördglajor.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej men kvalitetskläder är ett plus. Bättre investera i något dyrt & bra än köpa på sig massa billigt krimskrams som bara är trendigt ett kort tag för att sedan åka ner i papperskorgen. (jag erkänner min dubbelmoral här men jag har inte RÅD med hela Acnes sortiment. d'ah. dock njuter jag mer långsiktigt av ett fint & dyrt plagg.)
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Allt från 08.00 till 12.00!
Har du piercing? Räknas öron? Ja.
Vill du gifta dig? Tids nog.
Vill du ha barn? Ja! Ragnhild & Bengt (ja, ni förstår.)
Solar du ofta? Nej.
Är du bra på att laga mat? Jag lär mig!
Är du flygrädd? Jag skulle flyga planet in case of an emergency så Nej. (karriärsdröm nr 1: kirurg. karriärsdröm nr 2: stridspilot.)
Vad dricker du helst när du är törstig? Juice & läsk. (don't say it. I knoow.)
Vilken är din favoritglass? Oh! Italiensk pistasch.
Tror du på ett liv efter döden? Ett himmelrike.
Tycker du om sushi? sUSHi.
Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn eller choklad.
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.
Har du tandläkarskräck? Jag har aldrig utsatts för övergrepp (läs: fått göra något mer än sedvanlig kontroll) så jag tycker inte det är jobbigt eller gör ont.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Jag blir allt mer & mer morgonmänniska! Jobbar på't.
Vilken ögonfärg har du? Bruna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja. Vilket många gånger varit skönt.
Biter du på naglarna? Periodvis.
Hur ofta tränar/motionerar du? 3/4 times a week.

GODNATT för i helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar