måndag 6 april 2009

hello!

hola chicas. tja. har precis kollat lite Hills och blir till en empatisk lipsill när Lauren gråter inför Audrina. jag är patetisk, check. eller kallas det emotionell varelse av det kvinnliga könet? funderar på att ta mig en lång lång lång solskenspromenad. ni vet till typ Tidaholm och tillbaks. fast det hinner ju bli vinter innan jag är tillbaks så nej. min dag såg ut såhär (vässa pennorna!): ett yrvaket svarthårigt rufs tar sig skepnad cirka 09.22. hon försöker halvintresserat tvinga upp ögonen för att bli medveten om vart hon är slash vänja de trötta ögonen vid det hemska dagsljuset (ja, ibland hatar jag vårsol.) se där ja. är hos mr C och han gör frukost. han ska tydligen gå till skolan och jag tvingar efter cirka 420 sekunder mig upp för en vinglig promenad till badrummet. på med smink och lite deo (raggardusch deluxe) och ut i solen. skönt med promenad hem. kom hem till ett uppochnervänt hem. nej då. kidding. det var fint. jag trodde zakia hade lekt Pearl Harbour här natten till Söndagen men icke! men städfreak som jag ibland är/blir så tände mig tanken att gå ner till Elon och köpa nya dammsugarpåsar (challenge! ja faktiskt. jag menar Hur vet man Vilken jävla påse just Ens jävla dammsugare ska ha? och när man väl köpt den jävla dammsugarpåsen, Hur vet man Hur man sätter i den i den jävla dammsugaren och sist men inte minst, Hur öppnar man en jävla dammsugare? hur som. jag lyckades efter ett desperat telefonsamtal och sedan med egen kvinnlig list lista ut hur man gör. hallå ge mig credd som fan. den FUNKAR! den suger rent. den jäveln.) vilket jag gjorde och ja, eftersom ni redan läst parentesen (som innehöll kanske lite väl mycket aggression) innan så vet ni ju hur himla bra det gick. Camilla vs Teknologin, 1-0. se så. jag har faktiskt inte dammsugit hela dagen, tro mig eller ej. jag har även tvättat kläder. taking notes? good. OK. jag ger fett upp. jag har haft en så fett fett fett bregott milda smör bacon händelselös dag så det FINNS inte. det mest händelserika är min nya upptäckt, min nya hang-out-spot, dvs mitt fönster där jag lägger en filt och sedan tar en kopp kaffe och sätter mig och läser en bok, tar en cigg och sneglar på fula omkringflygande fåglar. jag vågar inte ha fönstret helt öppet utan kör, för säkerhetens skull, med spärr på. man vet ju aldrig. är det inte vinet så är det ju ett uttråkande kapitel som kastar ner mig, slungar mig ner 40 meter rakt ner i hemskt asfalterade stenplattor. we dont want that. kurt har redan smakat på det och jag vill inte bli victim nr 2.

konstpaus. låttips: röyksopp - so easy

just nu läser jag en bok av jonas hassen khemiri. den heter Montecore - En unik tiger. verkar riktigt skön så jag ska nog fortsätta hänga lite i mitt solsäkra fönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar